KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Thursday, August 9, 2012

AcTiVitY SaTu MaLaM






Assalamualaikum...
.
.
.
Haloooo...bulan2 pose ni ase nk post pasal mknn je kejenye..heheh..agak2 batal pose ke??bkn bayangkan sgt pon, huhu..poyo lak aku ni..
.
.
.
Nak dijadikan cerita aku n 4 org hausemate aku kua buka pose kat teluk intan, nk sgt mkn Domino piza..layan jela..plan betiga jadi be 5 selepas aku mnjadi jin baik menghasut mereka ikut.. :D
.
.
Keluar 6.30, berbuka dalam kereta la cite die sb tak sempat nk sampai ke domino dgn sharp..heheh..first g beli tiket wayang, masing2 nk tgk step up revolution,bru g mkn, pas mkn lyn borong ais krim nk seludup masuk wayang..hehe..tiket Jam 9.30 pm,cite tu memg layan, memg terbaik lah ase nk bejoget dlm wayang tu..haish..
.
.
Tiket wayang kitorang..
.
.
3 jenis pizza.. 
.
.
Dah sudah makn.. tq akak piza tgkap gmb kitorang.. :)
.
.
Memborong aiskrim sebelum tgk wayang..nk seludup masuk wayang.. :D
tq abg jual aiskrim tgkp gmb kitorang.. :)
.
.
Dah hbs wayang mengarut merayap kat ekspo teluk intan tu plak,hbs melayang duit aku beli perfume..haishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..lari bajet.. huhu..dah otw balek tu singgah sahur, jam 12.50 am sampai la ke pukul 1.30 merepek sahur la konon..
.
.
nk tgk??jom jom..hehe..
.
.

Sahur dah mcm berbuka dah ha..
.
.
Bnyk cite lawak yg jadi kat kitorang..yg lucunya otway balek boleh sesat jalan sampai betul2 penghujung jalan..hahaha..aku hilang fokus sikit je boleh sesat, sb mb aku yg drive..nasib baik blh setel..hehehe.. =,=
.
.
Ap pun rase best dpt kua dgn kengkawan..walaupun kat teluk intan je pun.. heheh..
papai..

No comments:

Post a Comment