KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Sunday, March 11, 2012

Sweets 21 Part II

Assalamualaikum..
.
.
.
hoollaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..apakah yg harus dilakukn waktu cuti ini??
mencari sesuatu yang berfaedah la..
faedAH la sgt..aku rasa ad bnyk keje..tapi aku tak tau nk buat yg mana..
.
.
hehehe..
.
.ni aku nk story sikit la kan satu hari menunggu sorang hamba allah ni
yang katanya nk dtg umah aku bersama kawan kawannye..
mereke berasal dari bangi..
dari bangi ke kedah, kedah ke sungai besar..
huhuhuhu..
konnoonya nk belikan aku kek tapi hakpui..hahaha..ngek itu org..
hahaha..aku da kebulur nk mkn kek boleh die tak belikn kek..
isk isk isk isk isk..
.
.
.
dalam satu lebih mereke sampai..
dan aku menjemput mereka di petronas sg besar..
lalu terus menuju ke kedai mkn yg nk dituju tutuppppp...
kedai itu sgt sedap..
so mkn kat kdai mkn yg tak sedap..
maaf la ye korg..
.
.
.
pastu sampai si cik fadir ni pon menggantikn kek kpd mcd..
adehhhhhhh..pon boley la...
huhu..
.
.
.
pastu terus ke rumah aku untuk ambek kuih koci yg si cik fadir ngek ngok 
nk kn sgt tu..pui..
hahahaha...
di sbkn merek pnt mereke pon pulang ke bangi dgn segere..
dan meninggalkan sesuatu untuk aku..
apakah???
jom kite lihat...huhu..
.
.
.
.
.
.
taraaaa...selendang dari kedah ke penang ke aku tak tau lahh..
hehe..
.
.
.
bgn pg pg td aku terus mencari mcd aku yg aku belum mkn tu..
.
.
.


 ni la deluxe n bigmac..bigmac ni bukn aku punye..tp dah ada dlm plstik
aku bg la abg aku yg telan..
sb aku da telan deluxe..
.
.
.

 errkkkkkkkkkkkkkkk kenyggggggggggggggggggg..buang buang..
hahahaha...
.
.
.
thanks to cik fadir sb blnje aku bnd alah tu..
kalau blog ni dihiasi kek lg cntik taw..
sb aku nk kekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..
hutang k hutang!!!!!!
.
.
.
.
,
huhu..ap pun tq sb dtg sg besa k..
walaupun kau da lewat seminggu..huhu..
ap pu thanksss alotttttttttttttt lahhh....
.
.
.
p/s : kredit to cik fadir..

No comments:

Post a Comment