KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Tuesday, March 6, 2012

My BirthDay Sweet 21's

Assalamualaikum..
.
.
.
.
.
.
.
hoollaa....ap yg nk di persembahkn kat cni adalah tentang satu hari di tarikh lahir saya..
hahaha..tanggal 4 mac 1991..
n now aku dah bertanggal yg ke 21 dah pon..huuuwaaaa...
aku da makin tua..macam tak percaya je..adeh...
,
.
n nk cite la cikit kejadian di tarikh lahir aku..
pada mlm tepat pukul 12 mr.mh kol aku dan menyanyikan lagu happy beday untuk aku..
wahhhhh sweetnyeeeeeeee rasa...meleleh airmata aku dga ..
lagunye rsa mcm syahdu sgt.. :) hehe..
.
.kemudian gilirn aku pulak untuk menalifonnye kerana kredit aku adalah free
selama 24 jam..ngeeeee...suke suke suke..
dekat sejam je bergayot kerana da ngntok n nk berjumpa esoknye.. hehhe..
.
.
.
pada tarikh 4 mac mr.mh datang dari ipoh perak ke sg besar..
untuk smbut beday aku..seronok sgt..satu hari bejalan jalan..
Destinasi pertama adalh ke petronas sg besa untuk mengmbil mr.mh kerana
die meletakkn keretenye di petronas sg besa dan terus menaiki kerete aku..
sb kerete die sgt robot payah nk laju2..
apa la kan..haha..kemudian teus menuju ke petronas seterusnya untuk 
memenuhkan tangki minyak kete aku,.
hehehehe..time kasih la kat mr.mh ea sb pnuhkn minyk kete sy..ngeh99999...
.
.
.
selepas itu kami teruslah menuju ke kuala slgr untuk menonton wayang..
cerite ADNAN SEMPIT 2..
kami tbe d k.s tepat jam 3.30 ptg..tiket wayang jam 4.30 ptg..lalu kami pergi ke tesco k.s
kerana mr.mh sy sgt lapar.. :)  lps mkn terus p tgk wayang..
cerita itu sungguh kelakar..aku tak benti ketawa dari awl sampai hbs..huhu..
.
.
.
then hbs wayang pukul 6..perut lapa..singgah beli ayam goreng tepi jalan..
ayam uncle bob tak silap.. hehehe..jm jm tgk.. :0
.
.
.
haha ni la ayn kami..tak nk kalah nk dua je.. :)
!
!
!
lepas dah beli aym terus ke bukit melawati..melepak tgk monyet mkn..
huhuhu..dah tak taw nk kmane sebenanye..
pastu kami jln jln je sampai la nmpk car wash..
soooo singgah la basuh kete magrib magrib..pon boleh la..kete pon koto kan..
.
.
.
pas siap basuh kete teus ke mcd drive thru membeli bubur aym dan aym goreng mcd..
untuk di bawa pulang..hahaha..
then terus pg secret recepi beli kek birthday aku..tp mr.mh je yg trun..huhuhu..
.
.
.
siap siap semua kami pon menuju pulang....
ke sg besa..
mengmbil kerete yg mr.mh kat petronas n terus ke rumah aku,,
.
.
.sampai rumah terus potong kek n mkn mkn bersama mak aku juge..
 .
.
ni nk cite pasal present plak kan..hahah..
jeng jeng jeng..
bnd petama yg mr.mh bg adalah...
.
.
.
jeng jeng jeng..
.
.
.
.
SAMSUNG GALAXI GIO.. :)
thanks so much kat awak taw sb bg sy bnd ni.. seumur hdup ptma kali pakai samsung,..
agk lama gak la menggodak bnd alah ni.. :)
.
.
.
pastu ni sekor lg ha...hehehehe...
.
.
.
teddy bear kecik..pon boleh laaa..kalau boleh awk nk bg sy stu kedai bear kn.. :)
ngeee...
.
.
.
pastu
.
.
.
ni ha jam loceng ha...amboi nk perli ke ap ni..hahah..
tp jam ni sgt cntik.. :)
.
.
.
lps da sonok2 dpt hdiah..
tbe tbe dapat kad ni..
.
.
bawu kuakan ni..
jom kite tgk isi..
.
.
ermm jiwang jgk awk ni ye..sampai buat sy ngs taw baca kad mr.mh ni..huh...
.
.
smpai tebalek tebalek ha menulis..adeh.. :0
.
.
.
pas da hbs sdh sdh tu mula sy hepy semula..terharu sgt dgn ap yg mr.mh bg ni..erm..
tak tekata lah..
.
.
.
things last skali adalah cake..
yeay!!!!
.
.
.
.\ 
ini adalh cake sy dari mr.mh..die ni memg suke gedik2 kat cake sy..
tak malu kan..hahha...
.
.
.

 ............................................................................
............
....
..
.
.
.

 bile kek dah di pasang lilinnye.. :) 21 tahun ok.. hahahha...
.
.
.

 dan ini lah yg aku dpt dri encik mr.mh....
henfon bear dan jam loceng..
.
.
.
tu jelah kisah beday aku besama mr.mh..thanks awak sb bhgiakan sy..awak sorg je yg sambut beday sy tiap tahun..awak la sahabt sy dn teman untuk sy mngadu ap ap pasal hal family sy hal kawan2 kat awak sorg la sy mngadu...awak la org yg paling setia untuk mndgr semua maslah sy..sakit sy sume awk jage..ubt pening sy pon awk belikn..
.
thanks dgn cake bear jam dn kad ucapan..tq jgk sb blnje mkn mcm2..
.
.
kredit to awak lah....... sy akn syg awk sampai mati..
jdilah sahabt sy hingga ke akhir hayat sy ye..sy sgt memerlukan awak..
.
.
huh tbe2 touching lak..haha..ni la kisah beday aku..tiap kali beday memg aku dgn mr.mh je..sb memg die sorg je yg alert about my beday..thanks yg bejuta juta juta thanks kat mr.mh..
k lah ni je cite aku..chau chin chi..
.
.
.
.
p/s : kredit to awak mr.mh..









No comments:

Post a Comment