KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Thursday, May 24, 2012

KonVokesyen PSiS Ke-7

Assalamualaikum..
.
.
.
.
Bila aku dh tegedik kat cni adala aku nk merapu ni..ho ho ho hi..
.
.
jom joom layan merepek aku..
disebbkn aku blaja kat politeknik sultan idris shah ni kan..
nk cite la sikit kan 19 & 20 Mei 2012 poli tlh mngadakan Konvokesyen yg ke -7 okey..
.
.
Caya tak caya aku pon terlibat sama..
sb adlaah seseorg ni kan..
Aku pon join masuk dewan sekali okey..
sb parent die tk dpt dtg..
.
.
layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...
firstime ni dlm hidup msuk dewan owg konvo..
akak n abg knvo pon aku tk dpt masuk ok..
hahahahahaha...
.
.
jom jom kite saksikan siapakah yg konvo itu..
.
.
.
jeng 
.
jeng
.
jeng
.
jeng
.
jeng.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
taaarrraaaaaa.....
.
.
 ha ni lah budak yg konvo tu.. 
.
.
 Mereke dan rakan kelas mereka..
.
.
 posing posing..
.
.
 okey mereka sgt hepy..
.
.
 topi tkde baling filr pon boley la.. :D
.
.
 Exited kan.. nk terbang tu.. :)
.
.
 Yg ni takde topi baling jubah pon boleh lah..haha..
.
.
 ok sume memg swet okey..
.
.
 Dah hbs dipoli di area umah umah aku plak..bendang bendang..
.
.
 Memg cun okey,,
.
.
 Photografer husyuk..
.
.
 oohhh ssoo sweet kau sayang..
.
.
okey hbs da..mereka dah nk balekkkk..
.
aku sedih okey..
isk isk isk..
.
.
.
jumpe petama kali dn pisah petama kali..
.
hope dpt lg kite sonok2 cmni suatu hri nty..
.
.
.
sweet dpt knl korg okey..
.
.
semoge dpt kerja yg baik dan peroleh rezeki yg halal..
,
tahniah untuk korang dah KONVO ni taw..
.
.
ni jelah sikit sikit pasal mereka..
.
.

p/s : nk lebih tgu aku knvo lak k.bye.. :)

salam..

2 comments:

  1. nanti kita jumpa lagi yerh yunk :)

    ReplyDelete
  2. okey kakak..i hope so taw..hepy dgn korg ok.. :)

    ReplyDelete