KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Sunday, May 20, 2012

Overnite Ke Teluk Batik

Assalamualaikum..
.
.
.
.
.
.
Bila aku dah mengepos ni..mknanye adla bnd yg buat aku hepy..
.
.
apakah??
.
.
ha ni la yg nk story sikit ni..
share hepy aku ni sikit..sb dah lama tk rasa mcmni..
=.=
.
.
.
.
Tanggal 17 Mei 2012 bersamaan hari khamis mlm jumaat yg lalu
aku jumpe Encik Eqmal Fareed dan juga rakan yg lain..
.
.
exited sebenanye jumpe bdk tu..tp rileks je mcm tkde pape berlaku..hekhek..
gedik tak aku..haha..
.
.
bila dah takde aidea nk kmane mlm tu..mula la aidea merepek aku kelua iaitu ajak ke teluk batik..
lebih kurg pukul 11 lbh jgk la gerak dan menuju ke tluk intan untuk berjumpa dgn ank buah mr eqmal..
skema kn ayat aku..hahaktui..
.
.
pok pek pok pek..
.
.
.
kami pon gerak le ke teluk batik tengah tengah mlm buta tu..
dlm sejam gak r smpai..
tkde la jao sgt kan..
.
.
bila dh smpi menggila la tepi pntai..
amek amek gmb sume..
jom kita saksikan kegilaan mereka..
.
.
jeng
.
,jeng
.
,jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 bila dah sampai duduk dulu.. :)
 Bila dah story mory sume..upenye si botak ni bdk kls B sklas java dgn aku ok..
kt tp pn tai jugk jejak kasih..
adeh..

.
.
 testing lompat..haha..smart kan..
.
.
 Ni lah photography kami pada mlm itu..
comel kan.. :D
.
.
jom kita tgk die lompat lak..
.
.
.
.
jeng 
.
jeng
.
.
 ha style kan..abaikan die..tp tgk pasir tu..huhu..
.
.
 Lompatan kedua plak..ini sgt terbaik..
5 * okey.. :D
.
.
 ini aku yg tgkap kot..
kau memang berbakat syg..hahah..bbuwerkk..
.
.
 ha ni la 4 sekawan yg nk konvo tu..hukhuk..
upenye aku knl je kakak sorg tu.. :D
.
.
huh hbis sudah sesi di tepi pntai..
.
.
kami menuju ke mcd smntara nk tgu pg..
mr eqmal sy dah pnt drive die nk tdo okeng..
tdo kt dlm kete pon boleh la..
dlm kpnsn jugak lah..
ciannnn bushukkkk...
=,=
.
.
.
bila dah pg jom ke pntai semula..
:)
.
.
.
Dah knp la mereka ni..tgh bncg nk mnd ke tak kot..
huk huk..
.
.
Sonok kan korg..aku jeles ok..
haha..
.
.
Rasa mcm nk berendam je..tp malangnye aku berpakaian tidak sesuai..
pakaian aku adalh seperti ini..
.
.
.
.
hah nmpak tak..camane nk berenang???
haha adoii..tp memeny jeles dgn korg okey..
=,=
.
.
.
mr eqmal pon tkde baju..
kami tak plan..
ngt balek mlm tu jgk..adeh..
tapi takpelah..lgpn hri jumaat,,tndas pon tak bukk..huhu..
 tp perasaan nk mnd pntai ni memey membuak buak ni..adoiyai...
.
.
ap pun memang bes mlm tu kuaq dgn korg..
mungkin pasal ad someone tu kot tu yg aku rasa bes walau tdo dlm kete
pon ase bes jgk..pns pns kn..haha..
.
.
ini petama kali ok seumur hidup aku overnite dgn syg..
tdo dlm kete bagai..adeh..
.
.
sweeeeet la konon..hahaha aku dah gedik..
.
.
anyway sonok dpt berjimba jimbu dgn kakak sume..kakak la sgt..pui..hukhuk..
.
.
n kpd botak lps ni kau memang akn aku knl smpai bila bila k..
hahaha..
.
.
thanks dekat  semua diatas keenjoyan kita pada mlm itu dn pg itu..
.
.
yg palin nk thanks adalah dekat Cik Eqmal Fareed..thnks alot ok mr eqmal..
*thanks syyyygggg sayunk siyink.. :D*
.
.
.
.
.
tbe ditumah dalam 11.30 pg..
tdo smpai ptg lupa dri..
.
.huk huk..
.
.
hrp lps ni kite boleh ke destinasi lain plak okey..dah smpai ni jelah cerita Mlm jumaat aku hahah..
.
.
p/s :  tetap tak puas hty sb tak pat mnd laut.. k bye..

No comments:

Post a Comment