KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Saturday, August 27, 2011

BeRbUkA Di iCe RooM BaNGi

hye salamm..
aku nk citer sikit la kan..hehe..
dah seharian di rumah membasuhh baju..
tbe 6.30 ptg keluar untuk berbuke.. :)
maklum la dah mls nk masak..hujung hujung ni..
harini aku buke kat lua je.. :)
taw katne??kat ice room je pon..hehehe..
tgk r tu bygn restaurant nye.. hijau je..dalam pon hijau..
hahahaha...
ni rr tempatnye..gaye nye..hjau hjau je.. :)
hahahaha..

ni mase bawu dapat table..maklum la dtg lmbt..
booking pon takk..memg tak la dpt tmpt best..huhu..
last last dpt gak kami table tok 6 org mam.. :)

 tak lame air pon sampaiiii..jeng jeng.. haha..
ni air aku..ice lemon tea..
memg sedap dan kaw!!!
HARGE RM 5.90..ASENYE LA..hehe..

ni air JUS APPLE ASAM..
memg sedap..HARGE RM 7.90.. :)

ni plak SPICY NOODLE..
aku n akk aku mam ni..sedapp taw,,
pelik pelik rasenye..
HARGE RM 13.90 :)

ni plak WANTAN MEE SOUP..
rase nye memang sedap..wantanyee dalm ad udgg..sedappp...
tak rugiii..haha..
HARGA RM 13.90.. :)

Ha ni plak NASI AYAM BLACK PAPPER..
aymnye sedap sgt..nasi lembut..
HARGE RM 14.90..kalu aku tak silap la..hehe..

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
ni bnde paling WAJIB korang kne order!!!!
ice cream die memg sedap gile..!!soft giler lah..
namenye MIX FRUITS!!
HARGE RM8.90.. :)

yg ni plak Perisa MANGGO..
sedap jugak la..HARGE RM 7.90 kot tah la.. heheh..

haaa...dahh tgk kan app bnd yg aku order..skg jom kite
tgkk aku dan mereke mnjamu selere pula..hehehe..


jengg jengg.....
hahaha.. :)
sedap betul abg ipa aku tu makn..hehehe..tu kakak aku..
aku tak tau la die tu knp..candit je..tengah tu 
ank buah aku yg kecikk..
hehehehe... :)
add lggggg.. :)

errmmmmmmmm nyummmmmmmmmmm...
sedapnyeeee ank buah sy tu mamam kann..hehehe..
die tu bnyk mulut taw..
hehehe..

joomm tgk lg.. :)

Haaa smua tgah menyuduuu jee..hehe..
sedap sgt tuu gayanye.. :)
tu la ank buah aku..yg pakai tudung tu kakak nye..
tak aki tu adik yg tgahh.. :)

ad lgggg ni.. :)

amboi sume berebut..tak sabar nk menyuduuuu
haaa...ishh ishh.. :)

tgk la ank buah aku yg kecik nii..dah mcm org besa dahh,,
hehe..siap surh aku tgkap gmb die tu tak tahn..hehe..selere kan.. :)

nk lg?? ad lg.. :)


ehhh dah habis  dahhhh la..... licinn tak??soryy ye..
dah hbs la.. hehehehe..
but the way..memg sedapp gile.... :)


hehehe..itu la kesah kami hrini..upah aku basuh baju kat umah kot..
hahahaha..aku harp korg dtg la try ice cream die ni..memg sedap tau..
aku tak tipu punye..hehe..
paling kurg modal makn dalm 6 org ni dalm 100 la..ok ap??
kn??kn??
hehehehehe...

kalau nak booking tmpat ke ap ke pg je laman web nye,,
ok..........?????

ok lahh itu je aku share sikit kat korgg..
takde pe dahh..haha..
enjoy kk sape yg bace entry ni..
:)
saya dahh ngntookk.... tiredd.. :)


No comments:

Post a Comment