KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Thursday, August 25, 2011

KeTaM MaSaK KaRi keRiNg


Hye korang, aku nak citer sikit Harini aku buka puase kat rumah je..aku masak ketam, aku yg masak taw jgn tak caya hahaah..ketam tu aku wat  Ketam masak sambal kari kering
memang terbaik lah..nmpak cam simple..tp rase die sedap taw..cewahh puji dri sendiri masak plak..huhu..tapi kauuu..huhu..cube r tgk kat bawah ni..jeng jeng..
!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

haaaaa ni dieeee.. ehehe...2 ketul je aku tangkap..
yg lain dah masuk perut.. :)

haha..aku ratah si cik ketam ni 5 ekor taw..dasyat tak??
lupe dri kot makn ketam ni..hahaha..kakk n abg aku pon same je..
tak bernti..aku berenti awal sikit..hehe..ok lahh takat ni je citer pasal ketam..
langkali kite sembang pasal menu lain plak ye..hehehe..
layannnnnnnnnnnnnnn...
 The end.. :)



No comments:

Post a Comment