KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Friday, August 26, 2011

LiA Yg MaLaS nK pG KeJe



harini smua org last day keje sebelum raya..
tapi aku takde perasaan nk keje..
lalu aku pon tak keje la harini..balek kg k..jgn tak pecaye..bos pon ok..
mule2 mcm tak bg..tp da wat muke sdih dn suare sedihh..
die bg la..hehehe..
abg lg sorg ni..lg dasyat..aku ckp nk cuit..die just balas okey je..hahaha..
bebunga la hati aku lg..aman je cuti harini..hehehe..
korg yg keje tu agak2 jeles tak dgn aku??mestila kan??huhu..
takpe sok smuanye dah start cuti kan..soooo keje jela ea..tamo jeles jeles k..hehehe..


Kerja aku harini adalah..
.
1. MENGEMAS RUMAH
bukan setakat ruang tamu je..tapi bilik tidur sekali..
sgala harte bnde yg ad bawah katil ank buah aku tuu..
aku buanag trus..walaupun ia pntg..sebb aku mrh ni..hehehehe..
yela besepah sane sini..haishhhh.. tension aku..
haissssshhhhh.. hahaha...
2. MEMBASUH SEGALA BAJU
tapi bukan sebakul taw..5 bakul dan 5 trip okey..
betapa pnt nye aku nti hahaha..
bju sekolah ank buah aku yg dua org tu..
2 bakul..baju aku sebakul..baju kakak aku sebakul..
sgala tok nenek jeans smua sebakul..konon jela..
asing asing kan..hahaha..
harap2 cuaca mengizinkan aku menjemur kain dan mengeringkan kain yag aku basuh harini..
so esok boleh rilkesss sikit.. :)

3. KEMAS DAPUR
Biase la org lepas sahur kan masak2..
pas masak tu tak sempt nk basuh dah,,jd aku yg cuti ni la yg basu n kms dapur..
hehe..basuh kasi bersihh yuhuuu.. :)
aku kn pompuan takde la nak on9 je ke nyeee..
bnyk bnd aku blh wat dalam satu mase..
hahaha..

4. TIDUR

haha..dah pnt kmas umah aku mstila nk tido..
tambh tmbh2 hari hujan lebat gile kot..
pehhh memg syokkkk  r tdoo..hahaha..t
idur memg perkara wajib bg aku dalam sehari siang..hehehehehe...
i love tdoo..wakakaka,,,

errmmmmmmmmmmm ap lg ea nk shre kat korg ni??
dah kot..takat ni takde pe yg best sgt activiti aku..
nti kalau ad aku update lg okeyyy byeee...kms jgn tak kms..

p/s: kate kate smgt untuk dri sndiri..haHA..


No comments:

Post a Comment