KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Thursday, November 24, 2011

Find SomeOne Get Onother SomeOne

Assalamualaikum
!
!
!
Ada something nak story..tapi takde la semuakan..
.
this is my first experiences in my life..memg tak pernah terjadi pon b4 this..
.
haha..tak tau la knp ia terjadi pada tahun ini disaat aku tgah latihan industri ni kan..:)
.
 ini adalah gara2 facebook tapi tak jugak..
.
asalnya dari nak tawu tentg someone yg dah lame menghilng kan diri, tu je pon..
.
pastu nothing pon just ask him about him.. :) hahahaha..
.
But, lain yg jdnye..hehehehe..yg aku pon tah knp boley lak g layan je..adoyai..haha..
.
Starting pertama adalh pasal REPORT LI..haha wink wink..
.
then next story mcm biase je..lame2 feel ni mcm ad bunga lak kan..
.
now bunga makin segar walaupun tak selalu disiram..
hahahahahahahahahhaaha..adoyai..restless aku ni dibuatnya..

huh if u bace entry ni ..ini adalah untuk u okey..
!!
!
!
!
!
!
!
!
Pertama kali ku dengar suaramu
Sayunya hatiku merindui dirimu
Walaupun belum kita bersua muka
Namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu denganmu
Hatiku terpaut melihat senyumanmu
Aku mengharap engkau menerimaku
Kerna aku bersedia menyintaimu
Akan ku renang lautan yang berapi
Membuktikan kehebatannya cinta ini
Tetapi jikala kau meninggalkan aku
.
Terhiris hati ini
Terguris jiwa ini
Menangis tak berlagu
.
Biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku takkan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari
Dirimu tetap ku nanti
.
Sayangku pimpinkan tanganku
Menuju mahligai bahgia
Kita bersama nikmati kisah cinta
Hidup bagaikan di syurga
Oh Kasih
.
Akan ku renang lautan yang berapi
Membuktikan kehebatannya cinta ini
Tetapi jikala kau meninggalkan aku
.
Terhiris hati ini
Terguris jiwa ini
Menangis tak berlagu
.
Biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku takkan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari
Dirimu tetap ku nanti
.
Sayangku pimpinkan tanganku
Menuju mahligai bahgia
Kita bersama nikmati kisah cinta
Hidup bagaikan di syurga
Oh Kasih
.
.
.
.
p/s : Lagu ni sangat bermakna dan khas untuk u okey.. (e..................d)

No comments:

Post a Comment