KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Tuesday, November 29, 2011

Karoke, Merayau & Makan

Assalamualaikum

Now kite ketepikan dulu kisah cinta aku yang haru biru ni..then aku nak citer sikit la kan,pada 25 November 2011 yang lepas jumaat malam sabtu aku hangout merayau rayau tak tentu pasal dgn mb ofis aku..plan dgn org lain tapi org lain yg ada..hehe..Kitorang plan nk pg karoke kat malaysion idol jalan reko tu je pon..

Cadang nya Aku, kak izzaty, kak diana, kak ijjah, sharul, wan n pali.. 7org ni la..tbe2 dah malam tu yang ada aku, kak izzaty, kak diana, kak ijjah, sharul n yang tak disangka abg poji pon ada.. tak caya sih.. :) abg hadi pon ada.. abg hadi tu adalh bos kitorg kat cyber cafe kuis..sporting hbs.. :)

Karoke 2jam.. rm bp tah..org bayar kan...so lupa la..huhu..tekak mcm nk tecabot da karok..adoiyai..time tu memg tgah tension kan..soooo....ap adahal..kasi tarik itu lagu..kasi pecah itu mic..hahaha :)
!
!
hah nila sikit2 gmb we all kat karok.. :0
!!
!
!
!
 ni aku dgn kak izzaty,.. :)
!
!
 hah ni pon dgn die lg..heheh..
sb yg lain sebok melalak..
!
!
!
 ni sharul, abg hadi n abg poji.. :)
!
!
 hah ni kak ijjah..yang sebok dgn henfon tu adalah kak diAna tak taw la knp.. :)
!
!
!
 suke sharul dapat mic..ngee.. :)
!
!
 hah ni si kak ijjah..cun la tu konoonya.. :)
!
!

              okey dah puas karokkk..kite g toilet okey..capture cni lak..heheh...kak izza takde keje.. :)
tapi ap pun kitorg sgt comel..hahah bajet.. :)
!
!
 ini adalah tandas di malaysion idol..kuang9..
kelaka je weh,..tgkp gmb kat tnds..hahah..walaupun kat tnds ia amt membahagiakn kami..
!
!
!
 dan ini dah kuaq tandas da..tak hbs lagi tgkp gmb.. :)
aku kak ijja n kak izaty.. :)
!
!
 dan ini kak ijjah , kak diANa n kak izzaty.. :)
!
!
 okey ni aku dah nak balek da..posing sikit... kt depn bilik org karok.. :) 
!
!
!
orait setel karok..pastu destinasi seterusnya adalah uptown jalan reko..kerana ia terletak di bawah karoke je..haha..merayau punye rayau cik adam pon dtg join skali..n azhar pon ada..die dtg terpkse sb nk bg wallet aku yg tertgal kat cc siang tu..hehe..
.
.
kat uptown bnd yang aku beli adalah......
!
!
!
!
!
!
jeng jeng jeng,....
!
headfon agry bird weh..hahah..pink tu..adoi jatuh cinta terus bile tgk bnde alah tu..beli la ap lagi..
.
.
.
 dan ini adalah seliper agry bird untuk ank buah aku..hehe..rm 10 je.. nak sgt kn aku beli jela..
.
.
.
 nilah budak mucuk aku ni..b4 aku kuaq mcm2 die pesan siap nk baju agry bird ha..so aku belikan la,.
tu yang die tgah paki tu..hehe..nila die Nur Aisya Iqlima bersama baju agry birdnya.. :)
.
.
.
pas dah rayau uptown...pg makan kat seksyen 7 keedai mam MAHARAJA SUP..
oetama kali mam kat ctu..aidea si sharul nizam tu..layan je.. :)
dah melepak kat ctu merepk meraban..masing2 ngntok n pnt..
so nak balekk..
huhu...
walaupun tak lame jln2 dgn korg..tapi ia amat bermakne bg aku..hepi sgt kuaq dgn korg sume..
next destination akan mennti.. tungguuuuu..
.
.
.
kredit to kak izzaty yang jemput saya kat umah n drive ke destinasi..hehe..
!
!
!
p/s : harp2 kite dapat jaln2 lg ok kakak2 dn kawn2 sume.. wink wink..

2 comments:

  1. bile nak jln ngn aku pulak haloya ?? :D

    ReplyDelete
  2. esya...jom la kite jalan2 ke pangkor nak???heheheh...

    ReplyDelete