KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Friday, November 25, 2011

Terluka macam SAMPAH!!

Assalamualaikum..
.
.
.

INI TENTANG HTi AKU TERLUKA MACAM SAMPAH
KENAPAKAH???
!
!
!
!
!
Today i feel something yg mcm syahdu la..pasal love??maybe??tahla..tak kot..tapi yg pasti feel aku tak kene skrg ni..hati beterabooo..besepah..mungkin ada la sebb nye ni..

Kisahh nya mlm tadi la..text dgn someone ni kan..then tbe2 ada 2 3 text tu mcm buat hati aku tersentuh sikit la..rasa mcm sedih sgt pon ada..action yg aku buat adalah tido terus bgn pgy dgn muke yg tersenyum hti bagai dihiris dgn pisau ke parang ke tah la..

Boley tak aku mcmni?? tapi yelah kan..nak buat mcmmane..Cinta ni bukan boley dipakse..mule2 mcm susah nk menyayanginya..lame2 syg sgt..n now mcm dah tersangkut sangkut je..kdg2 mls nk fikir..tp kene fikir jugak kerana die sudah masuk dalam list koding otak aku..then??die nk error lak kan..how??

Aku tak tau camane nak betulkn error ni melainkan dri die sendiri..if u dah masuk dalam koding org lain just bgtau jela kat aku kan..aku ok je..tapi tahla..hati aku terlalu bnyk soalan dan tanda tanye taw.. huuuuhh...

Betul la kate org sayangilah org yg mencintai kite..walaupun kite tak cntakan die lg..lame2 kite akn mule cintakan die jugak..

N now..my situation is haru biru.. aku susah nak suke org yg suke aku.. mesti aku suke dgn org yg tak suke aku..knp tah.. bongok r.. benci!!!!!!!!

Dulu aku pernah menghargai someone..but die cube melalukan something yg aku paling benci dalam hidup..dan apabila die mula setia aku cube tidak mahu mgharpkan ap ap darinya..hoho..

Takpelahh mcm da biase je cmni..so what kan??? boley bls dndam tak kat org lain???tak baik lia tak baik.. (grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr).......
.
.
.
.
STORY NI IBARAT macam  nila..
!
!
!
!
 
.
.
.
.
.
p/s : tak boley buat ap la..da org tak suke.. :)

No comments:

Post a Comment