KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Friday, January 6, 2012

Last PraKtiKaL 2DiS2011

Assalamualaikum..
.
.
Huh..rase dah lame tak update blog cek ni..dah besawang gile dah..huhu..
nak cite sikit la kan tentang memory aku hari last aku latihan industri kat zetta soft bangi tu..
bermakne tamat sem 4..haha..
.
.
.
.
.
 kat bawah ni ada la cikit foto foto yg sempat aku ambek b4 benti
bersama dgn diorg semua..sebelum nk benti kene r capture capture gmb kan..
.
.
 ni atas ni semua senior aku..budak degree..
kak ija,kak diana,aku,kak iza n abg poji..so sweet.. :)
.
.
 ni tah time kak suzi kol nk kirim makann n bncg sal jamuan.. :P
.
.
 hey kak diana n kak ija ni ada saja.. :)
.
.
 ehem ehem,..amboiiii kak iza n pali ni bukan main lg kan.. alooo sweettt... :)
.
.
 konon2 rjin wat keje la tu??haha..abg poji n akk diana.. :)
.
.
kak ijah ni org sebok wat koding die sebok tdo je..heyyy ap nak jd.. hehe..
.
.
 hah ini lah contoh terbaik kat ofis.. :)
.
.
 ini tak bp baik..sebb asyik bekepit jehh... huhuhu.. :)
.
.
 hah kak dianna ni bgus,,contoh ni..hehehe...
.
.
 hah da bgn tdo pure2 wat keje..nk kene ni.. :)
.
.
 alooooo sweeettnyeeee..pnt wat kej ea.. :)
.
.
 amboi akk betige ni bukan main lg.. :0
.
.
 ahhhh ni adam ni wayang je ni..hehehe....
.
.
 hah da hbs dating sambung wat keje..ke pure2 ni.. :)
.
.
.
huh..tu r gmb sedikit sebanyak yg aku ada..untuk mengingat memory sama diorg..
now nk cite waktu time jamuan hri las dgn bos n sume stafff zetta..
memg terbaik r..mcm mcm ucapan dari bos..
syg jugak bos kat kami ni..huhuhu..jommmmm maknnnnnn.... :)
.
.
.
 ni kuah spagety..ni je yg sempat aku tgkap..sekelip mata hbs.. :)
.
.
 haih cik adam ni..sebok je nk jgk masuk kat cam aku.. :)
.
.
 hah tu cik rahim n si sharul muke 2 2bajet,,heheh...
.
.

tgah sebok2 nk crik tempat dodok.. :)
.
.
 kuih koci n kuih cara..mak pali buat.. :)
.
.
 waaa..ini kek from kak iza kak diana kak ija n wan..tqqqqqq korg..teharu.. :)
.
.
 waaaaa sedapnye korg mkn kn..hehe..tu yg hujung bos tu..cik azhar.. :)
.
.
 hah mkn jgn tak mkn.. :)
.
.
 husyukkk mkn.. :)
.
.
time potong kek..yeayyy..... :)
.
.
 potong jgn tak potong.... :)
.
.
 ermmmm dah hbs jamuan balek b4 balek sempt lg posing dlm ofis.. :)
.
.
yeay tgkp gmb dgn abg wan..hehe..kak ija kak diana sharul n pali.. :)
.
.
.
huh hbs da.....setiap pertemuan ada perpisahannya..dgn pepisahan ini boleh membuat
ia mnjd lebih syahdu..hehe..aku rindu memory ni..sonok gile bile dgn mereke..
tp setiap keseronokan itu takkan bekekalan lma..
hidup msti diteruskan..
bye bye zetta soft..
.
.
.
.
p/s : Salam Sahabat untuk mereka semua..

No comments:

Post a Comment