KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Monday, January 9, 2012

SaaT KeGeMiLaNGaN DgN RePoRt


Assalamualaikum..
.
.
.
Diam tak diam aku dah hbis li..habis beban aku yg azab untuk ke ofis hari2..huhu..
Dah la dihanta di ambik..adoi..
Now sudah habis li tapiiiiiiii beban membuat REPORT plak..
Kalu ingt masa huru hara dgn report dulu memg tak la nak lg..tak tdo mlmnye..
Dgn png kepalanya..nasib ada yang membantu aku buat report haha..
Terutama kepada cik eqmal fareed la..walaupun dalam tepon n oncall je..
Semua done dgn success..huhu..
Ini adalah saat aku membuat report pada waktu mlm2 buta..
.
.
.
.
Jeng
Jeng
Jeng
Jeng
.
.
stanby minum susu.. :)
(bangi)
.
.
 Keadaan meje ketika membuat report dan buku log harian..hahaha.. :)
(bangi)
.
.
 Malam terakhir menyiapkan report..tak tdo langsung!!!!!!!!!
(umah sungai besar)
.
.

 Report done!!!!!!!!siap di print..
rm66 bape tah.. :)
.
.
B4 bayo posing dulu kat kedai print..hehehe..hati gembira that time.. :)
(kedai print sg besa..)
 .
.
Tbe hari yg dinantikan..interview kat poli..tgah tgu cik saiful ni..
tuhan je yg tau betapa cuak nye,,padahal takde pe pun..huk huk..
.
.
huhu...tu r kisah aku sikit2 time huru hara dgn report dulu tu..
bile teringat rindu pon ada..tapi untuk mengulangi nye memg tak la..haha..
.
.
kepada yg belum li lg tu..besiap sedia lah ye..tekena company yg bes..ia akn bes lah.. 
,
.
samapi cni je r cite pasal report ea..hope masing2 ada pengalamn yg bes untuk
kongsi kongsi.. :) cau cin ci...

No comments:

Post a Comment