KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Monday, January 16, 2012

GeT SoMeThiNG

Assalamualaikum..
.
.
.
hoi hoi..saya nak membuang masa kat blog saya ni..kali ni nak merepek sikt
pasal agry bird baru..hehe..
jumaat lepas aku dapat AGRY BIRD BANYAK SGT99999..dari someone..takdela bnyk mane pon..
tapi boleh la..aku sgt suke..huhu...
ada warna biru,merah,kuninghitam putih..bnyk lg la..
kecik besa spring spring nye..eh mcm2 la.. :)
aku suke sgt sb comel gile.. hahah...
nak tgk tak nak tgk tak..jom jom..
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
 ha ni mase mula kua dari plastik yg sebesar alam tu..
kua sikit sikit lu.. :)
.
.
 saje nak susun dulu sebelum kuakan.. :)
.
.
 ha jeng jeng..dah kua kan dah..kan comel tu.. :)
.
.
longgokan semua sekali.. :)
.
.
 agry bird kuning.. )
 .
 .
 agry bird biru.. :)
.
.
 agry bird hijau..:)
.
.
 agry bird merah.. :)
.
.
 agry bird putih.. :)
.
.
 ni tak sampai haty nk ckp..adeh.. 
.
.
 last sekali agry bird hitam.. :)
.
.
 haaaaaa...yg nilak anak patungnye..sgt comel kan..
da susun dalam kete..tak leh amek.. :)
.
.


 ha yg banyk2 td aku letak kan kat cni r..huhu.. :)
.
.
 Comelkan...comel gile.. :) jgn jels.. :)
.
.
then tak lupe jugak saya dapat kasut jugak..gara2 paking kete depan al ikhsan..mata terus
menjeling jeling...bile dah di pelawa mesti la nak kan..hehehehe...
thanks a lot kpd yg memberi sy agry bird n kasut ni ye..sy sgt suke.. :)
tu jelah cite aku untuk beberapa hari ni.. :)
..........
!
!
!
!
!
!!
!
!
!
!!
p/s : kredit too someone..always make me smile n happy.. :)

No comments:

Post a Comment