KiSaH CiNtA & SuKa DuKa LiYA ChiNtA MaSeRi
SeMua EnTry Yg Di Post Adalah BeRmaKna & Penuh MakNa

Budak CumiL

Friday, February 24, 2012

ZaMan SekoLah Form5 {2008}

Assalamualaikummmmm..
.
.
.
.
.dah lama rasanya tak update blog aku yang dah besawang ni..
huhu..ni harini tbe tbe terasa nk mengupdate la plak kan..
tentang apakah????
.
.
.
ha...tajuk dah besaq kat atas tu...
nk mengimbas kembali zaman sekolah ni..
huhuhuhu.....
.
.
.
.jom jom mai kite tgk mai...muka aku dan kawan2 aku tamie sekolah..
!!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
 Ini adalah aku dok lepak surau sekolah..
sebab baju kotor kene kuah kacg fira buat...ngeeeee..
!
!
!
!
ni budak 3 org ni Izwah..Syuhada..safira..
!
!
!
!
 Ha ni adalah kami..
izwa,fira,amal,lia,apis n syu..
!
!
!
!
 kaki fira,aku n shida.. :)
!
!
!
!
 Waktu jamuan kami dirumah pae... nyum nyum..
akilah,fiza n mashitah.. :)
!
!
!
!
 Ini adalh faris n muaz... 
poyoooooo....
!
!
!
!
 ha ni ramai sikit..
muaz,paan,min.haziq,faris,izwah,lia,cda,pae n syu..
!
!
!
!
 ni cda n faris... :)
!
!
!
!
 waktu trial spm..
muka tak rela.... :)
!
!
!
!
 amal n kecik..dua dua poyo..
!
!
!
!
lagi la poyo akmal ni... hahahahaha....
!
!
!
!
ni jela yg aku leh share gmb lain tah mana mana tah pg nye....huhu...
walaupun jauh masing masing..tapi dekat diahati...gmb cikgu cikgu sory tak ada..sebb dulu cikgu garang garang so takut nk begamba dgn cikgu..hua hua hua...
chillll.....

p/s : Memg bes time form 5 ni..

No comments:

Post a Comment